DITOX (Diagnostics, Planning, and Implementation Tool for Omnichannel Experience), to proponowana przez nas metoda poszukiwania najbardziej skutecznych sposobów dochodzenia do preferowanych przez klientów doświadczeń w relacjach z firmą-Zleceniodawcą. Nie zakładamy tu, czego potrzebują klienci, ale polegamy na empirycznej identyfikacji tych potrzeb, szukając punktów niedogodności (pain points), identyfikując ich przyczyny, planując sposoby ich eliminacji i wdrażając przygotowane plany.

Nieprzypadkowo nazwa (akronim) metody podobna jest do detoksu, czyli oczyszczeniu organizmu (w tym przypadku: firmy) z substancji zatruwających (relacje z klientami).

Szczególna uwaga zwrócona zostanie na trzy rodzaje docelowej spójności, wynikające z koncepcji omnichannel:

Fundamentami DITOXu są:


Przeczytaj


Nasze wpisy w LinkedIn Pulse. W szczególności:



Porozmawiaj z nami


Napisz, zawierającego Twój numer telefonu, maila z propozycją terminu kontaktu. Oddzwonimy.