NAJBLIŻSZE ŚNIADANIE CX/OMNICHANNEL

11 maja 2016

Czy dłużnik to jeszcze klient?

• Rozmowy windykacyjne – dopust boży czy szansa na budowanie dobrych relacji?
• Mierzenie satysfakcji z obsługi windykacyjnej – czy to możliwe?
• Komunikacja w windykacji – czy proklienckość wyklucza skuteczność?


Pan Jacek Szustkowski, Gość Honorowy,
Dyrektor ds. Plus Banku, Polkomtel SA

Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w kompleksowym zarządzaniu obsługą klienta detalicznego i biznesowego oraz ryzykiem operacyjnym w sektorach bankowym i telekomunikacyjnym. Tworząc, a następnie prowadząc kilkusetosobowe zespoły, zdobył wysokie kompetencje w zakresie rozwijania, motywowania i inspirowania współpracowników do pracy w najwyższych standardach jakości i skuteczności.

W Banku Pekao SA (obecnie Grupa UniCredit) przeszedł drogę od bezpośredniej obsługi klienta w oddziale operacyjnym (operacje dewizowe, rozliczenia handlu zagranicznego) do pracy w centrali w Departamencie Zagranicznym (correspondent banking) i w Departamencie Instytucji Finansowych (sprawowanie nadzoru właścicielskiego nad zagranicznymi oddziałami, placówkami akwizycyjnymi i handlowymi Banku).

W Polkomtelu Sp. z o. o. był odpowiedzialny za spływ i windykację należności od klientów sieci Plus, określanie kryteriów udostępniania usług dla klientów, wdrażanie bezgotówkowych form płatności oraz billing i wysyłkę faktur.

Jako członek zarządu uczestniczył w tworzeniu spółki w sektorze telekomunikacyjnym (telewizja mobilna). Ostatnio uczestniczył w pierwszym w Polsce wdrożeniu projektu telekomunikacyjno–bankowego mającym na celu zaoferowanie klientom połączonych usług z obu tych obszarów.

Przez szereg lat był członkiem Credit and Collections Forum Vodafone Group. Członek Zarządu Stowarzyszenia Mentorów „Przełom”. Członek Kapituły Liderów Bankowosci i Ubezpieczeń. Coach (EMCC), mentor (Clutterbuck Associates, Mind Partners, EMCC), mediator (Fundacja Mediare).

Ukończył filologię polską na Uniwersytecie Warszawskim, zarządzanie zasobami ludzkimi (studia podyplomowe) na Akademii Leona Kozmińskiego oraz The Canadian Executive Master of Business Administration – CEMBA – na Université du Québec à Montréal i w Szkole Głównej Handlowej.

WEŹ UDZIAł

Wczesna rejestracja oznacza wniesienie opłaty do 29 kwietnia 2016.

Koszt uczestnictwa jednej osoby pracującej w banku, firmie ubezpieczeniowej, produkcyjnej lub handlowej wynosi 590 zł + VAT (przy wczesnej rejestracji - 490 zł + VAT). Druga i kolejne osoby z tej samej firmy płacą 490 zł (przy wczesnej rejestracji - 390 zł + VAT).

Inne osoby, np. przedstawiciele firm-dostawców technologii oraz firm doradczych wnoszą opłatę podwójną

UWAGA: Ze względu na kameralny charakter spotkania liczba miejsc jest ograniczona


Opinie uczestnikòw

To było dla mnie unikalne doświadczenie. Udało się Wam stworzyć unikatową formułę spotkania, bez zadęcia, z dobrą atmosferą, a także zgromadzić ludzi z odpowiednią wiedzą i wrażliwością. Dzięki temu dyskusja była bardzo otwarta i na poziomie. Było w niej sporo luzu, a zupełnie nie było „ścigania się”, tak powszechnego podczas konferencji, gdzie każdy przechwala się tym, co osiągnął i czego dokonał. Choć w Śniadaniu uczestniczyłem po raz pierwszy, nie czułem się debiutantem i zupełnie naturalnie dołączyłem do tego grona. [Opinia jednego z uczestników drugiego Śniadania.] > c.d. opinii poniżej

Rejestracja na Śniadanie

Wszystkie pola są obowiązkowe.

Wpisz odpowiedz (ochrona przed botami).
* Ile jest 10 plus 15?  



Formularz dostarczony przez: FreeContactForm.com


KOLEJNE ŚNIADANIA

15 czerwca 2016 - TBA



Opinie uczestnikòw (c.d.)

Bardzo dziękuję za pyszne śniadanie w urokliwym miejscu, za spotkanie i możliwość wymiany doświadczeń w tak miłych okolicznościach. Jestem zauroczona taką formą spotkań praktyków i mam nadzieję, że w przyszłości będę miała możliwość skorzystania z tej formy wymiany doświadczeń, przy wspólnym stole, karmiąc umysł i ciało. [Opinia jednej z uczestniczek pierwszego Śniadania.]

Koncepcja Śniadań
CX/OMNICHANNEL

Śniadania CX/Omnichannel, to seria praktycznie zorientowanych spotkań poświęconych wyzwaniom, na jakie natrafiają osoby zarządzające pionami, departamentami i komórkami organizacyjnymi, zajmującymi się relacjami z klientami: bezpośrednio (sprzedaż, obsługa klienta) i pośrednio (projektowanie i wdrażanie technologii informatycznych tym relacjom służących).

Odbywające się niewielkim gronie spotkania, to szansa na wymianę doświadczeń, zorientowania się, jak dany problem jest rozwiązywany w innych firmach, jakie rozwiązania sprawdzają się, a jakie nie, oraz przedyskutowanie własnych pomysłów z osobami pełniącymi podobne funkcje w innych firmach.

W sympatycznej atmosferze śniadania, Gość Honorowy wprowadza w temat, po którym następuje niczym nieograniczona dyskusja.

DLA KOGO?

Szczególnie gorąco zapraszamy na nie osoby pracujące na następujących stanowiskach (pełniące następujące funkcje):

  • ♦ CEO, President, VP, General Manager, Managing Director, COO
  • ♦ Client Experience Director, Customer Experience Management Director, Director Customer Service Quality
  • ♦ Quality Management Director, Quality Management System Manager, Customer Service Quality Director, Director of Quality and Complaints
  • ♦ Director of Strategy, Strategy and Development Director
  • ♦ Call Center Director, Dyrektor Centrum Bankowości Telefonicznej
  • ♦ Loyalty Program Manager
  • ♦ Head of Marketing, Digital Marketing Manager
  • ♦ Director of Direct Distribution Channels
  • ♦ Sales and Customer Care Director
  • ... i inne podobne.

PARTNERZY

Poprzednie Śniadania Zawodowców CX/OMNICHANNEL

13 kwietnia 2016

„Klient Nasz Pan” - czy aby na pewno?

• Burzenie mitów - Czyj jest Klient? Gdzie jest Klient?
• Budowanie wartości dla Klienta a twórczy marketing. W nadmiarze?
• Nowe pokolenie, nowy klient? Nielojalny?
• Strategia spójności? Jakie fundamenty?





Pani Aneta Podyma, Gość Honorowy
Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny (CEO) Pramerica Zycie TUiR SA

Pracę w Pramerica Zycie TUiR SA rozpoczęła w czerwcu 2015 roku. Odpowiada za strategię rozwoju spółki w ramach wszystkich linii biznesowych. Przed dołączeniem do zespołu Pramerica pełniła funkcję Dyrektora Zarządzającego na Polskę, Czechy, Słowację i Węgry w Genworth Financial. Odpowiadała m.in. za strategię rozwoju ubezpieczeń płatności i stylu życia (lifestyle protection insurance) w oparciu o nowe produkty, potrzeby klientów, kanały dystrybucji, a także działania promocyjne. Wcześniej Aneta Podyma była odpowiedzialna za rozpoczęcie działalności AXA TFI S.A. (w latach 2010-2013), gdzie pełniła funkcję Dyrektora Generalnego, Prezesa Zarządu i Przewodniczącego Komitetu ds. Zarządzania Ryzykiem. Poprzednio jako Dyrektor Generalny kierowała operacjami funduszu BlackRock w Polsce (w latach 2006-2010) i pracowała na stanowiskach menedżerskich w banku inwestycyjnym Merrill Lynch (w latach 1999-2006). Jej międzynarodowe doświadczenie obejmuje strategie biznesowe, rozwój sprzedaży i biznesu oraz zaawansowanych produktów finansowych, współpracę z organami nadzoru, a także procesy operacyjne.

Aneta Podyma wielokrotnie była wyróżniana za swoje umiejętności menedżerskie i przywódcze przez wiodące tytuły prasowe. Znalazła się w gronie 50 najbardziej wpływowych kobiet w Polsce (Home & Market, 2014 r.), 10 najważniejszych kobiet w polskim sektorze finansów (WPROST, 2013 r.), 50 najlepszych polskich menedżerek (WPROST, 2012 r.) oraz 10 najważniejszych kobiet w polskim biznesie (Rzeczpospolita, 2011 r.). Aneta Podyma łączy pracę zawodową z działalnością społeczną. W 2011 roku współtworzyła ogólnopolską inicjatywę „Koalicja Prezesów Wolontariuszy 2011”, w której nadal aktywnie działa. Ponadto jest członkiem Rady Nadzorczej Fundacji Młodzieżowej Przedsiębiorczości.

Aneta Podyma ukończyła studia na Wydziale Zarządzania i Administracji na Uniwersytecie CNAM w Paryżu. Studiowała również filologię angielską na paryskiej Sorbonie oraz filologię polską na Uniwersytecie Wrocławskim. Biegle włada językiem angielskim i francuskim.

Pramerica Życie TUiR SA to nazwa handlowa stosowana przez Prudential Financial, Inc.(PFI), spółkę zarejestrowaną i mającą siedzibę w Stanach Zjednoczonych. Prudential Financial, Inc. nie jest powiązany w żaden sposób z Prudential plc, spółką zarejestrowaną w Wielkiej Brytanii.

16 marca 2016

Droga do customer experience w warunkach omnikanałowości: w jakim punkcie jesteśmy?

• multikanałowość a omnikanałowość: różnice
• współpraca i rywalizacja w kanałach
• jak przygotować się do omnikanałowej obsługi klienta




Pani Joanna Kowalska-Rak, Gość Honorowy

Skuteczny, kompetentny manager z 15-letnim doświadczeniem zawodowym w obszarach związanych z zarządzaniem sprzedażą i procesami biznesowymi, obsługą Klienta, contact center, budową i rozwojem zespołów. Ekspert w zakresie tworzenia i rozwoju standardów obsługi Klienta.

Przez wiele lat związana z Polkomtel SA. Uczestniczyła w wielu między departamentalnych projektach mających na celu podniesienie satysfakcji z jakości obsługi. Odpowiadała za monitorowanie procesów realizowanych w Pionie Obsługi Klienta. Zajmowała się wypracowywaniem i wdrażaniem rozwiązań wpływających na zadowolenie klientów z obsługi. Największe doświadczenie ma w obszarze zarządzania reklamacjami oraz call center.

Od niedawna rozpoczęła przygodę z bankowaniem w PKO BP, gdzie odpowiada za wsparcie sprzedaży w obszarze contact center.

Z wykształcenia pedagog, ukończyła studia podyplomowe z zakresu zarządzania personelem oraz badań społecznych i marketingowych na UW.

OBRAZY Z PRZESZŁOŚCI

Śniadania Zawodowców zaczęliśmy prowadzić w 2007 roku. Do tej pory odbyło się 15 śniadań.